»Ne doživljam je kot formo, ki jo lahko nekam uvrstimo. Na moje pisanje so vplivali blues, džez, šanson, rock. Če bi pa moral z eno besedo opisati to, kar počnem, bi bil to blues.«
»Na koncertu bomo slišali in videli, kako se je instrument razvijal skozi stoletja: kako se je razvijala oblika – povečeval se je recimo trup kitare, kako so se razvijale strune, ki so jih v razvoju dodajali, a so bile na začetku, v renesansi, dvojne strune, ki so nato v prehodu v 19. stoletje prešle v enojne strune.«
»Njegova drznost v odkrivanju novih razsežnosti glasbenega izraza se uresničuje v pianizmu visoke estetske vrednosti; ob tem je z evokativnimi poustvaritvami določil nove standarde pianistične interpretacije ter razširil obzorja razumevanja klavirske literature. Več kot štiri desetletja muziciranja so z doslednimi umetniškimi merili prinesla dosežke, ki jih cenita tako občinstvo kot kritika.«
»Mlada pevka z vrhunskim glasom in petjem, obdanim v neskončno zvočnost ob edinstveni elektronski reinkarnaciji fada in podčrtavanju njegove univerzalne razsežnosti izpod prstov glasbenega čarovnika iz Barcelone, ki je poznan tako ljubiteljem flamenka, delal je s Silvio Perez Cruz in Rosalio, kot tudi fender rhodes avantgardnega rocka.«
»Slišati je, kot bi izrasla iz zgodovine, se spojila z njo ob glasovih velikih div, ki odzvanjajo v stranskih uličicah njenega notranjega sveta. Njun prvenec je ob izjemnih kritikah izšel za založbo Glitterbeat. Čarobna glasba za vse čase.«
»V pesmih, kot so Barco Negro, Foi Deus, Ave Maria Fadista, Medo ali Gaivota, od katerih je vsaka spomenik v zgodovini fada, se Lina izkaže kot popolna, resnična in nadarjena umetnica, katere glas nas straši. Njeni nastopi so predvsem človeški, ganljivi, besede si iztrga iz srca, namesto da bi jih oblikovala s tehniko, ki jo pozna. Njen nastop pa s priredbami, ki jih je pripravil Raül Refree, osvetljuje fado v novi luči. Brez kakršnih koli trikov ali filtrov, temveč z umetnostjo, ki daje fadu edinstven elektronski pristop, ki poudarja njegovo univerzalno stanje.«
»Tokratni koncert bo veliko več kot umetnost dveh glasbenikov na dveh inštrumentih. To bi bilo preprosto nemogoče ob imenu Boštjan Gombač, ki je tokrat številnim pihalom dodal še klavir. Čaka nas presenetljiva glasbena izkušnja, ki bi ji kakšen kulinarični recenzent dal oceno s kruhom pomazano.«